Abstract:
Актуальність дослідження. Складні та мінливі умови зовнішнього середовища, високий рівень фінансових ризиків вимагають від організацій визначення збалансованих шляхів самостійного виживання та розвитку. Перед менеджерами постає завдання опанування інноваційними засадами стратегічного управління. Серед заходів, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності, особливе місце належить вибору інноваційної стратегії. Будь-які проблеми, які виникають в ході діяльності підприємства можуть бути успішно вирішені лише при удосконаленні системи управління, на основі наукових принципів, досягнень високого рівня професіоналізму керівника та мотивованих працівників.
Мета роботи полягає у формуванні інноваційної стратегії в системі менеджменту організації на прикладі комунального закладу «Обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського» м. Кропивницького.
Об’єкт дослідження – процес формування інноваційної стратегії організації – комунального закладу «Обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І. Чижевського» м. Кропивницького.
Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні підходи щодо розробки інноваційної стратегії організації.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в подальшому розвитку та узагальненні теоретичних та практичних положень щодо формування інноваційної стратегії в системі менеджменту організації.
Практичне значення отриманих результатів. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що у результаті дослідження був розроблений комплекс заходів щодо удосконалення інноваційної стратегії обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Д.І.Чижевського. Таким чином, результати дослідження носять практичний характер і можуть бути застосовані в роботі досліджуваної організації (Довідка про впровадження № 377 від 10 листопада 2021 р. додається), а також можуть бути використанні іншими бібліотеками та організаціями соціокультурної сфери для впровадження у своїй роботі.