Abstract:
На
початку ХХІ століття відбуваються значні трансформаці трансформації у
світогляднісвітоглядній свідомості людства, що форму є нову аксіосфер у як а включає
побудову нових цінностей і ціннісні орієнтації Мода, як культурна практика,
є одним із основних носієв і трансляторів цінносте цінностей, а статусно рольові
презентації це прояв ціннісних орієнтацій споживачів моди. Мода як
соціокультурний феномен позначає основні соціальні і культурні тенденції,
робить їх більш очевидними та зрозумілими, а також посилює як самі
процеси, так і мотивацію тих со ціальних суб’єктів, які є співучасниками
даної взаємодії. Це обумовлює те, що в суспільстві з активною соціальною
мобільністю зростає як маркуюче значення одягу, так і розмаїття способів
такого маркування.
Description:
At the beginning of the 21st century, significant transformations are taking
place in the worldview consciousness of humanity, which forms a new axiosphere
that include s the construction of new values and value orientations. Fashion, as a
cultural practice, is one of the main carriers and translators of values, and status
role presentations are a manifestation of value orientations of fashion consumers.
Fashion as a so cio cultural phenomenon marks the main social and cultural trends,
makes them more obvious and understandable, and also strengthens both the
processes themselves and the motivation of those social subjects who are co
participants in this interaction. This causes the fact that in a society with active
social mobility, both the marking value of clothes and the variety of ways of such
marking are growing.