Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Мода в статусно-рольових презентаціях компаративно культурологічний аналіз.

Show simple item record

dc.contributor.author Сарана, Корнелія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-12-19T13:43:05Z
dc.date.available 2023-12-19T13:43:05Z
dc.date.issued 2023-12-15
dc.identifier.citation Сарана К.О. Мода в статусно-рольових презент. компарат. культуролог. аналіз. : кваліфікац. наукова робота... магістерська за спеціальністю 034 – Культурологія. Київ, 2023. 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5191
dc.description At the beginning of the 21st century, significant transformations are taking place in the worldview consciousness of humanity, which forms a new axiosphere that include s the construction of new values and value orientations. Fashion, as a cultural practice, is one of the main carriers and translators of values, and status role presentations are a manifestation of value orientations of fashion consumers. Fashion as a so cio cultural phenomenon marks the main social and cultural trends, makes them more obvious and understandable, and also strengthens both the processes themselves and the motivation of those social subjects who are co participants in this interaction. This causes the fact that in a society with active social mobility, both the marking value of clothes and the variety of ways of such marking are growing. uk_UA
dc.description.abstract На початку ХХІ століття відбуваються значні трансформаці трансформації у світогляднісвітоглядній свідомості людства, що форму є нову аксіосфер у як а включає побудову нових цінностей і ціннісні орієнтації Мода, як культурна практика, є одним із основних носієв і трансляторів цінносте цінностей, а статусно рольові презентації це прояв ціннісних орієнтацій споживачів моди. Мода як соціокультурний феномен позначає основні соціальні і культурні тенденції, робить їх більш очевидними та зрозумілими, а також посилює як самі процеси, так і мотивацію тих со ціальних суб’єктів, які є співучасниками даної взаємодії. Це обумовлює те, що в суспільстві з активною соціальною мобільністю зростає як маркуюче значення одягу, так і розмаїття способів такого маркування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мода, цінності, культура, тенденції, знак, одяг uk_UA
dc.title Мода в статусно-рольових презентаціях компаративно культурологічний аналіз. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account