Abstract:
У кваліфікаційній роботі досліджується трансформація музичної інфраструктури України. Розкриваються особливості музичного менеджменту та на прикладі музичної фабрики «К-Бехштейн» показано ефективне управління виробництвом в музичній інфраструктурі.
Піднімається питання збереження національних історичних пам’яток музичної інфраструктури України, яке набуває все більшої актуальності, так як невідпрацьованим є юридичний аспект заборони на вивезення культурних цінностей та відсутнє визначення стосовно музичних інструментів, які вважаються культурними цінностями України. Втім збереження національних історичних пам’яток, і особливо таких, що є свідками творчості видатних митців минулого, є важливою умовою транслювання культурних цінностей для майбутніх поколінь.
Автор акцентує увагу на незадовільному стані обслуговування та догляду за інструментами, так як державні заклади реставраційні роботи проводять вкрай рідко, що може негативно вплинути на інструментальне мистецтво країни. А також виокремлює шляхи оптимізації роботи майстерні з ремонту та реновації музичних інструментів «Дискант», зокрема використання 3D технологій у ремонті музичних інструментів.
Description:
The qualification work examines the transformation of Ukraine's music infrastructure. It reveals the peculiarities of music management and demonstrates effective production management in the music infrastructure on the example of the K- Bechstein music factory.
The author raises the issue of preserving national historical monuments of the musical infrastructure of Ukraine, which is becoming increasingly important, since the legal aspect of the ban on the export of cultural property is not worked out and there is no definition of musical instruments considered to be cultural property of Ukraine. However, the preservation of national historical monuments, especially those that bear witness to the work of prominent artists of the past, is an important condition for the transmission of cultural values to future generations.
The author emphasizes the unsatisfactory state of maintenance and care of instruments, as state institutions rarely carry out restoration work, which can negatively affect the country's instrumental art. The author also highlights ways to optimize the work of the Discant musical instrument repair and renovation workshop, including the use of 3D technologies in the repair of musical instruments.