Abstract:
Проаналізувати роботу українських телеканалів під час воєнного часу, як змінились їх підходи у виробництві та трансляції ігрових, розважальних та тревел-шоу, зокрема:
Охарактеризувати роботу команди проєкту на всіх етапах його створення; Показати діяльність українських телеканалів в умовах воєнного стану; Дослідити виробництво та дистрибуцію розважального контенту українських телеканалів в умовах воєнного часу в Україні; Визначити функції соціальних мереж в роботі телеканалів;
Проаналізувати трансформацію проєкту «ЛеМаршрутка» з тревел-шоу у воєнне реаліті сьогодення; Проаналізувати виробництво українського телевізійного продукту за межами країни на прикладі проєкту «Поле».
Description:
To analyze the work of Ukrainian TV channels during wartime, how their approaches to the production and broadcasting of game, entertainment and travel shows changed, in particular: Describe the work of the project team at all stages of its creation; Show the activities of Ukrainian TV channels under martial law; Investigate the production and distribution of entertainment content of Ukrainian TV channels in wartime conditions in Ukraine; Determine the functions of social networks in the work of TV channels; Analyze the transformation of the "LeMarshrutka" project from a travel show into today's military reality; To analyze the production of Ukrainian television products outside the country using the example of the "Pole" project.