Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто становлення зв’язків з громадськістю в шоу-бізнесі; визначено методологічні основи дослідження промоушн-технологій; досліджено теоретичні аспекти й історичні передумови розвитку PR в сфері шоу-бізнесу та історію становлення шоу-бізнесу в незалежній Україні; визначено основні PR-засоби, що застосовуються в сучасному шоу-бізнесі та основи формування іміджу артиста; проаналізовано медіа-рілейшнз та ТБ-активність сучасного виконавця; розкрито промоушн- технології у продюсерській діяльності Н. Могилевської та її медіа-активність.
Суть розробки, основні результати:
The formation of relations with the public in show business is considered in the qualification work; the methodological bases of the research of promotion technologies are defined; the theoretical aspects and historical prerequisites of the development of PR in the field of show business and the history of the formation of show business in independent Ukraine were investigated; the main PR tools used in modern show business and the basics of creating an artist's image are determined; the media relations and TV activity of a modern artist are analyzed; promotional technologies in the production activity of N. Mogilevska and her media activity are disclosed.