Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Сучасні промоушн-технології у формуванні іміджу артиста (на прикладі українського шоу-бізнесу)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, Станіслав Олегович
dc.date.accessioned 2024-01-25T09:16:57Z
dc.date.available 2024-01-25T09:16:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Олійник С. О.. Сучасні промоушн-технології у формуванні іміджу артиста (на прикладі українського шоу-бізнесу) : кваліф. робота ... магістр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2023, 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5344
dc.description The formation of relations with the public in show business is considered in the qualification work; the methodological bases of the research of promotion technologies are defined; the theoretical aspects and historical prerequisites of the development of PR in the field of show business and the history of the formation of show business in independent Ukraine were investigated; the main PR tools used in modern show business and the basics of creating an artist's image are determined; the media relations and TV activity of a modern artist are analyzed; promotional technologies in the production activity of N. Mogilevska and her media activity are disclosed. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто становлення зв’язків з громадськістю в шоу-бізнесі; визначено методологічні основи дослідження промоушн-технологій; досліджено теоретичні аспекти й історичні передумови розвитку PR в сфері шоу-бізнесу та історію становлення шоу-бізнесу в незалежній Україні; визначено основні PR-засоби, що застосовуються в сучасному шоу-бізнесі та основи формування іміджу артиста; проаналізовано медіа-рілейшнз та ТБ-активність сучасного виконавця; розкрито промоушн- технології у продюсерській діяльності Н. Могилевської та її медіа-активність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject промоушн-технології uk_UA
dc.subject імідж артиста uk_UA
dc.subject шоу-бізнес uk_UA
dc.subject продюсерська діяльность Н. Могилевської uk_UA
dc.subject PR- засоби uk_UA
dc.subject медіа-рілейшнз uk_UA
dc.title Сучасні промоушн-технології у формуванні іміджу артиста (на прикладі українського шоу-бізнесу) uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу