Abstract:
Кваліфікаційна наукова робота присвячена осмисленню впливу медіа на
суспільне та культурне сприйняття ролі жінки та чоловіка в Україні,
методологіям та інструментам моніторингу медіаконтенту на телебаченні, у
рекламі та соціальних мережах, а також механізмам та основним критеріям
оцінки трансформаційного впливу медіа на суспільні наративи. Згідно заявленої
мети, у роботі аналізуються наукові праці, матеріали практичних досліджень,
мета-аналізи, дані онлайн-платформ та інформаційних порталів, глобальних та
цільових моніторингових проєктів у медіа та суміжних сферах, що торкаються:
поширення гендерних стереотипів та гендерної дискримінації, використання
гендерного моніторингу і гендерної оцінки, розуміння сучасних медійних
практик як інструменту соціокультурного впливу.