Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена осмисленню соціокультурного явища
Халлю (Hallyu) або «корейської хвилі». У дослідженні корейська хвиля
розглядається як феномен та культурний бренд, що здобуває визнання і
зростаюче поширення світі, впливаючи на популярну культуру багатьох країн.
Аналізуються фактори, які сприяють успіху та розповсюдженню в глобальному
масштабі корейської культури, зокрема, музики (K-pop), кіно, телесеріалів
(K-dramа), моди, кухні, мови та інших аспектів корейського способу життя.
Особливу увагу у роботі приділено вивченню K-pop (музичні лейбли та
шоу-бізнес) та K-dramа (кінострічки та телесеріали) у контексті дослідження
стратегій просування зразків корейської культури на міжнародному ринку
креативних індустрій та аналізу впливу Халлю як бренду на глобальну
культурну сцену. Матеріали кваліфікаційної роботи розкривають, як креативні
індустрії Південної Кореї використовують сучасні технології в медіа просторі
для створення привабливого образу країни на світовій арені.