Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Удосконалення маркетингової діяльності компанії (на прикладі (ТОВ "Буковель"))

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Марина В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2024-07-12T07:06:21Z
dc.date.available 2024-07-12T07:06:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бойко М. В.. Удосконалення маркетингової діяльності компанії (на прикладі (ТОВ "Буковель")) : кваліф. робота ... бакалавр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2024, 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5569
dc.description В сучасних умовах підприємницька діяльність, і зокрема ефективне нею управління є актуальним для компаній туристичної галузі України, незважаючи на існуючі глибокі протиріччя організаційного і структурного, спроможності розвитку їх якісних і кількісних характеристик. Стан сучасного туризму в Україні в стані занепаду, це явище в першу чергу пов'язане з різким падінням об'ємів надання туристських послуг за рахунок скороченням матеріально-технічної бази туристської галузі. Дане явище безпосередньо повязане із скороченням кількості підприємств, організацій і установ, які ми втратили за період останніх 30 –ти років, що і призвело до значної невідповідності до потреб населення в туристичних послугах. Але в останні роки спостерігаються позитивні тенденції щодо темпів будівництва туристичних об'єктів, зокрема, гірсько-лижних курортів, які відповідають найвищим світовим стандартам. Також спостерігаємо значне збільшення кількості туристичних компаній в Україні, особливо в її західних регіонах. Для реалізації своїх стратегій туристичним компаніям і підприємствам необхідно проводити комплексні маркетингові заходи з метою просування свої туристичних послуг, зайняття відповідної ніши на ринку. Маркетингові заходи дозволяють компанії своєчасно розпізнати, ідентифікувати і оцінити існуючий або прихований попит на дані послуги. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject Буковель uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності компанії (на прикладі (ТОВ "Буковель")) uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account