Суть розробки, основні результати:
В сучасних умовах підприємницька діяльність, і зокрема ефективне нею управління є актуальним для компаній туристичної галузі України, незважаючи на існуючі глибокі протиріччя організаційного і структурного, спроможності розвитку їх якісних і кількісних характеристик.
Стан сучасного туризму в Україні в стані занепаду, це явище в першу чергу пов'язане з різким падінням об'ємів надання туристських послуг за рахунок скороченням матеріально-технічної бази туристської галузі. Дане явище безпосередньо повязане із скороченням кількості підприємств, організацій і установ, які ми втратили за період останніх 30 –ти років, що і призвело до значної невідповідності до потреб населення в туристичних послугах. Але в останні роки спостерігаються позитивні тенденції щодо темпів будівництва туристичних об'єктів, зокрема, гірсько-лижних курортів, які відповідають найвищим світовим стандартам. Також спостерігаємо значне збільшення кількості туристичних компаній в Україні, особливо в її західних регіонах. Для реалізації своїх стратегій туристичним компаніям і підприємствам необхідно проводити комплексні маркетингові заходи з метою просування свої туристичних послуг, зайняття відповідної ніши на ринку. Маркетингові заходи дозволяють компанії своєчасно розпізнати, ідентифікувати і оцінити існуючий або прихований попит на дані послуги.