Show simple item record

dc.contributor.author Бохняк, Дарія Вадимівна
dc.date.accessioned 2024-07-12T11:49:03Z
dc.date.available 2024-07-12T11:49:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бохняк Д.В.. Імерсивна вистава як феномен емоційного впливу : кваліф. робота ... бакалавр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2024, 61 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5571
dc.description Дозвілля є невід’ємною частиною нашого життя, і його ми маємо проводити з користю просуваючи свою культуру вивчаючи нові методи управління та удосконалення даної сфери. Перший розділ це теоретичні поняття дозвілля. Аналіз теми дозвілля його види та актуальність та вплив на людину. У другому розділі управління та маркетингова складова театральної діяльності, розкриваємо феномен імерсивних вистав. Висвітлено як аспекти управління та маркетингу впливають на роботу театру та прикладі театрально- видовищної компанії «U`zahvati» та Одеського академічного театру музичної комедії ім. М. Водяного. Третій розділ побудовано на загальних засадах дослідження емоційного впливу та інформації з підтримки театральних та фестивальних перфомансів в Україні. Узгальнюючи, дослідження, включає в себе аспекти, що чітко визначають актуальність просування нових театрів, проєктів які будуть підіймати культуру за рахунок своєї індивідуальності. Та враховуючи теоретичні засади формування дозвілля та відпочинку та впливу на психосоматичні стани та емоційні реакції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject дозвілля uk_UA
dc.subject вільний час uk_UA
dc.subject театр uk_UA
dc.subject імерсивність uk_UA
dc.subject імерсивний театр uk_UA
dc.subject вистави uk_UA
dc.subject театральне мистецтво uk_UA
dc.subject імерсивні вистави uk_UA
dc.title Імерсивна вистава як феномен емоційного впливу uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account