dc.contributor.author |
Мнішенко, Дар'я Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-13T09:48:10Z |
|
dc.date.available |
2024-07-13T09:48:10Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Мнішенко Д. Р.. Ефективність використання соціальних мереж у промоції івентів : кваліф. робота ... бакалавр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2024, 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5576 |
|
dc.description |
Сьогодні соціальні мережі стали неодмінною складовою стратегії промоції різноманітних подій, включаючи конференції, фестивалі, виставки та інші івенти. З масовим використанням соціальних медіа люди отримали нові можливості для спілкування та обміну інформацією. Таким чином, вивчення ефективності їх впливу на залучення аудиторії, створення привабливого контенту та формування спільнот набуває великого значення для розвитку подійного маркетингу. Дослідження спрямоване на аналіз теоретичних аспектів використання соціальних мереж у промоції івентів, дослідженню практичного досвіду використання соціальних медіа для промоції різноманітних івентів, вивченню вплив соціальних медіа на залучення аудиторії, створення привабливого контенту та формування спільнот, розробці рекомендацій щодо оптимізації використання соціальних мереж у промоції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
івент |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні медіа |
uk_UA |
dc.subject |
промоція івентів |
uk_UA |
dc.subject |
залучення аудиторії |
uk_UA |
dc.subject |
залучальний контент |
uk_UA |
dc.subject |
спільнота |
uk_UA |
dc.subject |
вплив соціальних медіа |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.subject |
побудова стратегії |
uk_UA |
dc.title |
Ефективність використання соціальних мереж у промоції івентів |
uk_UA |