Description:
Сьогодні соціальні мережі стали неодмінною складовою стратегії промоції різноманітних подій, включаючи конференції, фестивалі, виставки та інші івенти. З масовим використанням соціальних медіа люди отримали нові можливості для спілкування та обміну інформацією. Таким чином, вивчення ефективності їх впливу на залучення аудиторії, створення привабливого контенту та формування спільнот набуває великого значення для розвитку подійного маркетингу. Дослідження спрямоване на аналіз теоретичних аспектів використання соціальних мереж у промоції івентів, дослідженню практичного досвіду використання соціальних медіа для промоції різноманітних івентів, вивченню вплив соціальних медіа на залучення аудиторії, створення привабливого контенту та формування спільнот, розробці рекомендацій щодо оптимізації використання соціальних мереж у промоції.