dc.contributor.author |
Чернецька, Тетяна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-13T10:47:47Z |
|
dc.date.available |
2024-07-13T10:47:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Чернецька Т.В.. Шкільні бібліотеки як центри організації змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості : кваліф. робота ... бакалавр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2024, 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5580 |
|
dc.description |
У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади вивчення потенціалу шкільних бібліотек в забезпеченні змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості; діяльність шкільних бібліотек в умовах сучасних трансформацій; проаналізовано організаційні засади та напрями діяльності бібліотеки Ситковецького ліцею як освітнього простору та середовища творчого розвитку особистості. Крім того, охарактеризувати бібліотеку як соціокультурний центр, впровадження інноваційних форм і методів роботи з учнями. Автор окреслив інноваційні форми та методи роботи з учнями, сучасна шкільна бібліотека сприяє гармонійному розвитку учнів засобами книги і читання, впровадженням в роботу закладу як традиційних форм, так і інновацій, що дозволяє значною мірою розширити сферу впливу на особистість, розвинути задатки і потенціал, якнайповніше задовольнити її інтереси та потреби. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.subject |
шкільна бібліотека |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Шкільні бібліотеки як центри організації змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості |
uk_UA |