Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Шкільні бібліотеки як центри організації змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернецька, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-07-13T10:47:47Z
dc.date.available 2024-07-13T10:47:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чернецька Т.В.. Шкільні бібліотеки як центри організації змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості : кваліф. робота ... бакалавр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2024, 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5580
dc.description У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади вивчення потенціалу шкільних бібліотек в забезпеченні змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості; діяльність шкільних бібліотек в умовах сучасних трансформацій; проаналізовано організаційні засади та напрями діяльності бібліотеки Ситковецького ліцею як освітнього простору та середовища творчого розвитку особистості. Крім того, охарактеризувати бібліотеку як соціокультурний центр, впровадження інноваційних форм і методів роботи з учнями. Автор окреслив інноваційні форми та методи роботи з учнями, сучасна шкільна бібліотека сприяє гармонійному розвитку учнів засобами книги і читання, впровадженням в роботу закладу як традиційних форм, так і інновацій, що дозволяє значною мірою розширити сферу впливу на особистість, розвинути задатки і потенціал, якнайповніше задовольнити її інтереси та потреби. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject шкільна бібліотека uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title Шкільні бібліотеки як центри організації змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу