Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чернецька, Тетяна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-07-13T10:47:47Z | |
dc.date.available | 2024-07-13T10:47:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Чернецька Т.В.. Шкільні бібліотеки як центри організації змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості : кваліф. робота ... бакалавр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2024, 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5580 | |
dc.description | У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади вивчення потенціалу шкільних бібліотек в забезпеченні змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості; діяльність шкільних бібліотек в умовах сучасних трансформацій; проаналізовано організаційні засади та напрями діяльності бібліотеки Ситковецького ліцею як освітнього простору та середовища творчого розвитку особистості. Крім того, охарактеризувати бібліотеку як соціокультурний центр, впровадження інноваційних форм і методів роботи з учнями. Автор окреслив інноваційні форми та методи роботи з учнями, сучасна шкільна бібліотека сприяє гармонійному розвитку учнів засобами книги і читання, впровадженням в роботу закладу як традиційних форм, так і інновацій, що дозволяє значною мірою розширити сферу впливу на особистість, розвинути задатки і потенціал, якнайповніше задовольнити її інтереси та потреби. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | організація | uk_UA |
dc.subject | шкільна бібліотека | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Шкільні бібліотеки як центри організації змістовного дозвілля та гармонійного розвитку особистості | uk_UA |