dc.contributor.author |
Іванько, Олександр Петрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-27T12:32:37Z |
|
dc.date.available |
2024-09-27T12:32:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Олександр Іванько Дивограй для Марка та Сашеньки педагогічний репертуар учня-піаніста / упоряд. І. О. Цепух – Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2024. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5649 |
|
dc.description |
The structure of the manual is maintained in a convenient format: from the first acquaintance with the piano to the performance of works at the level of the middle of the first grade of the art school. The well-thought-out complication of the material promotes the gradual musical development of a beginner pianist and allows him to master the necessary skills in a short period of time.
Methodological recommendations given in the introduction will help teachers choose the right trajectory of the student's development. The collection is divided into two sections: solo pieces and ensemble pieces for playing with a teacher or high school students. This combination allows the teacher to choose a convenient format for making music with the student, depending on his level of preparation. Ensemble music making with a teacher always pushes students to creative development. In co-creation with a mentor, the learner will better master various aspects of the musical language and the creative component of performing arts. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Будова посібника витримана в зручному форматі: від першого знайомства з фортепіано до виконання творів на рівні середини першого класу мистецької школи. Продумане ускладнення матеріалу сприяє поступовому музичному розвитку піаніста-початківця та дає змогу опанувати потрібні навички у стислі строки.
Надані у вступі методичні рекомендації допоможуть викладачам обрати правильну траєкторію розвитку здобувача освіти. Збірка поділена на два розділи: сольні пʼєси та ансамблеві твори для гри з вчителем чи учнями старших класів. Таке поєднання дає викладачу обирати зручний формат музикування з учнем, в залежності від його рівня підготовки. Ансамблеве музикування з викладачем завжди підштовхує учнів до творчого розвитку. У співтворчості з наставником здобувач освіти краще опанує різноманітні аспекти музичної мови та творчу складову виконавського мистецтва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
музичне виконавство |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний педагогічний репертуар |
uk_UA |
dc.subject |
піаніст початківець |
uk_UA |
dc.subject |
український сучасний композитор |
uk_UA |
dc.subject |
Олександр Іванько |
uk_UA |
dc.subject |
Дивограй для Марка та Сашеньки |
uk_UA |
dc.subject |
кінець ХХ – першої чверті ХХІ століть |
uk_UA |
dc.title |
Дивограй для Марка та Сашеньки ор. 1 |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Divogray for Mark and Sashenka ор.1 |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |