Короткий опис(реферат):
Виконання характерних творів у процесі навчання учнів-піаністів є вельми важливою складовою їхнього музичного розвитку.
Збірка «Альбом фортепіанних пʼєс» Олександра Іванька складається з двадцяти
чотирьох програмних пʼєс різного рівня складності, що дозволяє викладачам
оптимально підібрати твори під потреби кожного учня.
Доробки, що увійшли в «Альбом фортепіанних пʼєс» мають виражену емоційність та настрій, що допомагає маленьким музикантам вчитися передавати почуття через музику. Виконання таких творів сприятиме розвитку виразності та музичного інтонування.
Пʼєси українського митця постмодерніста Чернігівської композиторської школи кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття Олександра Іванька мають специфічні технічні вимоги, такі як швидкі рухи, вага рук, легкість лівої руки, тощо. Виконання запропонованих у збірці пʼєс допоможе зростаючим музикантам розвивати свої технічні навички та координацію рухів, а також дасть можливість відкривати для себе різноманітні музичні стилі, жанри та епохи, що в свою чергу, сприятиме формуватиме їхнього музичного смаку та власного стилю виконання.
Суть розробки, основні результати:
Performance of characteristic pieces in the process of training piano students is a very important component of their musical development. The collection "Album of piano pieces" by Oleksandr Ivanko consists of twenty four program plays of different levels of complexity, which allows teachers
optimally choose works for the needs of each student.
The works included in the "Album of piano pieces" have a pronounced emotionality and mood, which helps young musicians learn to convey feelings through music. Performance of such works will contribute to the development of expressiveness and musical intonation.
The pieces of Ukrainian postmodernist artist of the Chernihiv school of composers of the late 20th - first quarter of the 21st century Oleksandr Ivanko have specific technical requirements, such as fast movements, weight of hands, lightness of the left hand, etc. Performing the pieces proposed in the collection will help growing musicians develop their technical skills and coordination of movements, as well as give them the opportunity to discover a variety of musical styles, genres and eras, which in turn will help shape their musical taste and their own performance style.