dc.contributor.author |
Гордієнко, Ілля Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-20T08:34:12Z |
|
dc.date.available |
2025-01-20T08:34:12Z |
|
dc.date.issued |
2024-12-23 |
|
dc.identifier.citation |
Гордієнко І. С.. Роль маркетингу в розробці інноваційних культурних продуктів: кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5783 |
|
dc.description |
У роботі аналізуються основи маркетингу культури, його функції та ключові відмінності від традиційного маркетингу, розглядаються специфічні характеристики культурних продуктів та їх значення в соціокультурному середовищі. Особливу увагу приділено інноваційним технологіям та їх впливу на розвиток культурних інституцій, а також розробці маркетингових стратегій для задоволення потреб споживачів. Практичною частиною роботи стала розробка сайту арт-туру «SvitFoto Tours», яка демонструє можливості інтеграції маркетингових інновацій у туристичну сферу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг культури |
uk_UA |
dc.subject |
культурний продукт |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.title |
Роль маркетингу в розробці інноваційних культурних продуктів |
uk_UA |