Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гордієнко, Ілля Сергійович
dc.date.accessioned 2025-01-20T08:34:12Z
dc.date.available 2025-01-20T08:34:12Z
dc.date.issued 2024-12-23
dc.identifier.citation Гордієнко І. С.. Роль маркетингу в розробці інноваційних культурних продуктів: кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5783
dc.description У роботі аналізуються основи маркетингу культури, його функції та ключові відмінності від традиційного маркетингу, розглядаються специфічні характеристики культурних продуктів та їх значення в соціокультурному середовищі. Особливу увагу приділено інноваційним технологіям та їх впливу на розвиток культурних інституцій, а також розробці маркетингових стратегій для задоволення потреб споживачів. Практичною частиною роботи стала розробка сайту арт-туру «SvitFoto Tours», яка демонструє можливості інтеграції маркетингових інновацій у туристичну сферу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг культури uk_UA
dc.subject культурний продукт uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.title Роль маркетингу в розробці інноваційних культурних продуктів uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу