dc.contributor.author |
Котелянська, Станіслава Адамівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-28T12:43:14Z |
|
dc.date.available |
2025-01-28T12:43:14Z |
|
dc.date.issued |
2024-12 |
|
dc.identifier.citation |
Котелянська С. А.. Креативний менеджмент в умовах розвитку фестивально-конкурсної справи : кваліф.робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5821 |
|
dc.description |
Актуальність. Трансформація соціокультурної сфери як процес системних якісних змін на основі інновацій виявляється в постійному пошуку вдосконалення, зокрема поширенні нових ідей, реалізації послуг. Серед факторів, які мають культуротворчий потенціал, вирізняються спеціальні події, в основу яких покладається креативна управлінська діяльність.
Мета роботи – визначення тенденцій розвитку креативного менеджменту в контексті фестивально-конкурсної справи.
Об’єкт дослідження: процес здійснення менеджерських функцій у сфері управління фестивальною справою.
Предмет дослідження: організаційні засади реалізації менеджменту фестивально-конкурсної справи.
У першому розділі проведено комплексний аналіз наукових джерел з теми дослідження, встановлено основні поняття, систему та складові креативного менеджементу.
У другому розділі проведено всесторонній аналіз організації фестивалів та фествально-конкурсної діяльності.
У третьому розділі на основі матеріалів ГО «Співограй» досліджено особливості організації фестивалів та конкурсів, процедури від подачі заявки до оголошення лауреатів, визначено позитивні та негативні сторони управлінської діяльності в контексті фестивальної справи, надано рекомендації щодо їх вирішення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.title |
Креативний менеджмент в умовах розвитку фестивально-конкурсної справи |
uk_UA |