Суть розробки, основні результати:
Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу образів-стереотипів в інтернет-рекламі на цільову аудиторію. У роботі розглянуті специфіка створення рекламних образів в мережі, формування системи образів-стереотипів в інтернет-рекламі, способи впливу рекламних образів за допомогою інтернет технологій, а також специфіка інтернет- аудиторії. У ході дослідження за результатами опитування проведено порівняльний аналіз отриманих результатів, впливу рекламних образів-стереотипів в інтернет-рекламі на цільову аудиторію. У кваліфікаціній роботі запропоновано методичні рекомендації більш ефективного розміщення і проектування рекламних повідомлень в інтернет, а також для більш продуктивного використання системи сформованих рекламних образів-стереотипів в інтернет-рекламі для більш ефективного впливу на цільову аудиторію.