Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Особливості впливу образів-стереотипів на цільову аудиторію інтернет-реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тур, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-01-29T12:09:11Z
dc.date.available 2025-01-29T12:09:11Z
dc.date.issued 2024-12
dc.identifier.citation Тур О. М.. Особливості впливу образів-стереотипів на цільову аудиторію інтернет-реклами : кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 121 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5834
dc.description Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу образів-стереотипів в інтернет-рекламі на цільову аудиторію. У роботі розглянуті специфіка створення рекламних образів в мережі, формування системи образів-стереотипів в інтернет-рекламі, способи впливу рекламних образів за допомогою інтернет технологій, а також специфіка інтернет- аудиторії. У ході дослідження за результатами опитування проведено порівняльний аналіз отриманих результатів, впливу рекламних образів-стереотипів в інтернет-рекламі на цільову аудиторію. У кваліфікаціній роботі запропоновано методичні рекомендації більш ефективного розміщення і проектування рекламних повідомлень в інтернет, а також для більш продуктивного використання системи сформованих рекламних образів-стереотипів в інтернет-рекламі для більш ефективного впливу на цільову аудиторію. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject інтернет-реклама uk_UA
dc.subject образ-стереотип uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.title Особливості впливу образів-стереотипів на цільову аудиторію інтернет-реклами uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу