dc.contributor.author |
Тур, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-29T12:09:11Z |
|
dc.date.available |
2025-01-29T12:09:11Z |
|
dc.date.issued |
2024-12 |
|
dc.identifier.citation |
Тур О. М.. Особливості впливу образів-стереотипів на цільову аудиторію інтернет-реклами : кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 121 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5834 |
|
dc.description |
Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу образів-стереотипів в інтернет-рекламі на цільову аудиторію. У роботі розглянуті специфіка створення рекламних образів в мережі, формування системи образів-стереотипів в інтернет-рекламі, способи впливу рекламних образів за допомогою інтернет технологій, а також специфіка інтернет- аудиторії. У ході дослідження за результатами опитування проведено порівняльний аналіз отриманих результатів, впливу рекламних образів-стереотипів в інтернет-рекламі на цільову аудиторію. У кваліфікаціній роботі запропоновано методичні рекомендації більш ефективного розміщення і проектування рекламних повідомлень в інтернет, а також для більш продуктивного використання системи сформованих рекламних образів-стереотипів в інтернет-рекламі для більш ефективного впливу на цільову аудиторію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-реклама |
uk_UA |
dc.subject |
образ-стереотип |
uk_UA |
dc.subject |
вплив |
uk_UA |
dc.subject |
цільова аудиторія |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.title |
Особливості впливу образів-стереотипів на цільову аудиторію інтернет-реклами |
uk_UA |