Description:
Кваліфікаційна робота призначена для аналізу інфлюенс-маркетингу в
блогосфері як чиннику стимулювання учасників електронних медіа. У
дослідженні упорядковано тлумачення інфлюенс-маркетингу, як нового
інструменту стимулювання учасників електронних медіа в цифровій мережі;
описано актуальність ведення блогу в соціальних мережах в умовах війни;
окреслено роботу інфлюенсерського блогу та блогу лідерів думок, як виду
підтримки соціальних проєктів та благодійних ініціатив. Інфлюенс-маркетинг
став сильною формою маркетингу у соціальних мережах, платформою для
просування та продажів продуктів і послуг, що включають рекомендації з боку
лідерів думок та інфлюенсерів з мільйонною аудиторією. Інфлюенсери, блогери
та лідери думок мають вплив не тільки на свою аудиторію – підписників, а й
мають унікальні можливості для ефективного комунікування з широкою
аудиторією та вплив на громадську думку, що робить їх важливими голосами під
час війни в Україні. Також у кваліфікаційній роботі проведено аналіз розвитку
блогів в рамках інфлюенс-маркетингового ринку з 2020 по 2024 рік в Україні.