dc.contributor.author |
Конопленко, Анастасія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-10T09:27:42Z |
|
dc.date.available |
2025-02-10T09:27:42Z |
|
dc.date.issued |
2024-12 |
|
dc.identifier.citation |
Конопленко А. І.. Інфлюенс-маркетинг в блогосфері як чинник стимулювання учасників електронних медіа : кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5841 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота призначена для аналізу інфлюенс-маркетингу в
блогосфері як чиннику стимулювання учасників електронних медіа. У
дослідженні упорядковано тлумачення інфлюенс-маркетингу, як нового
інструменту стимулювання учасників електронних медіа в цифровій мережі;
описано актуальність ведення блогу в соціальних мережах в умовах війни;
окреслено роботу інфлюенсерського блогу та блогу лідерів думок, як виду
підтримки соціальних проєктів та благодійних ініціатив. Інфлюенс-маркетинг
став сильною формою маркетингу у соціальних мережах, платформою для
просування та продажів продуктів і послуг, що включають рекомендації з боку
лідерів думок та інфлюенсерів з мільйонною аудиторією. Інфлюенсери, блогери
та лідери думок мають вплив не тільки на свою аудиторію – підписників, а й
мають унікальні можливості для ефективного комунікування з широкою
аудиторією та вплив на громадську думку, що робить їх важливими голосами під
час війни в Україні. Також у кваліфікаційній роботі проведено аналіз розвитку
блогів в рамках інфлюенс-маркетингового ринку з 2020 по 2024 рік в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
блогосфера |
uk_UA |
dc.subject |
інфлюенс-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
інфлюенсер |
uk_UA |
dc.subject |
блогер |
uk_UA |
dc.subject |
лідер думок |
uk_UA |
dc.subject |
особистий бренд |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний проєкт |
uk_UA |
dc.subject |
благодійність |
uk_UA |
dc.title |
Інфлюенс-маркетинг в блогосфері як чинник стимулювання учасників електронних медіа |
uk_UA |