Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Інфлюенс-маркетинг в блогосфері як чинник стимулювання учасників електронних медіа

Show simple item record

dc.contributor.author Конопленко, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned 2025-02-10T09:27:42Z
dc.date.available 2025-02-10T09:27:42Z
dc.date.issued 2024-12
dc.identifier.citation Конопленко А. І.. Інфлюенс-маркетинг в блогосфері як чинник стимулювання учасників електронних медіа : кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5841
dc.description Кваліфікаційна робота призначена для аналізу інфлюенс-маркетингу в блогосфері як чиннику стимулювання учасників електронних медіа. У дослідженні упорядковано тлумачення інфлюенс-маркетингу, як нового інструменту стимулювання учасників електронних медіа в цифровій мережі; описано актуальність ведення блогу в соціальних мережах в умовах війни; окреслено роботу інфлюенсерського блогу та блогу лідерів думок, як виду підтримки соціальних проєктів та благодійних ініціатив. Інфлюенс-маркетинг став сильною формою маркетингу у соціальних мережах, платформою для просування та продажів продуктів і послуг, що включають рекомендації з боку лідерів думок та інфлюенсерів з мільйонною аудиторією. Інфлюенсери, блогери та лідери думок мають вплив не тільки на свою аудиторію – підписників, а й мають унікальні можливості для ефективного комунікування з широкою аудиторією та вплив на громадську думку, що робить їх важливими голосами під час війни в Україні. Також у кваліфікаційній роботі проведено аналіз розвитку блогів в рамках інфлюенс-маркетингового ринку з 2020 по 2024 рік в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject блогосфера uk_UA
dc.subject інфлюенс-маркетинг uk_UA
dc.subject інфлюенсер uk_UA
dc.subject блогер uk_UA
dc.subject лідер думок uk_UA
dc.subject особистий бренд uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject соціальний проєкт uk_UA
dc.subject благодійність uk_UA
dc.title Інфлюенс-маркетинг в блогосфері як чинник стимулювання учасників електронних медіа uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account