Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку»

Show simple item record

dc.contributor.author Вірич, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-09-29T05:57:03Z
dc.date.available 2025-09-29T05:57:03Z
dc.date.issued 2025-06
dc.identifier.citation Вірич В. О.. Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку» : кваліф. робота ... бакалаврська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2025, 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6155
dc.description Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сутності і значення національного бренду як інструменту об'єднання громадянського суспільства. Досліджено поняття брендингу та елементів, які його формують. Визначені важелі впливу національного бренду на культурну свідомість соціуму. У роботі проаналізовано теоретичні та методологічні підходи до явища територіального брендингу. Особливу увагу приділено осмисленню бренду як ефективного інструменту, що сприяє соціальному й економічному зростанню певної території. Розглянуто національний культурний бренд як окремий напрямок діяльності у сфері зв’язків з громадськістю, що функціонує на глобальному, державному та регіональному рівнях. Проблематика формування іміджу й бренду держави залишається відносно новим напрямом як для західної, так і для української наукової думки. З одного боку, це зумовлено новизною самого бренду як соціально-комунікаційного явища, з іншого складністю його вивчення через обмежену кількість попередніх досліджень і відсутність усталеної термінології та методики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject креативно-культурні проєкти uk_UA
dc.subject культурний бренд uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject репутація uk_UA
dc.subject Національний Сорочинський ярмарок uk_UA
dc.title Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку» uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account