dc.contributor.author |
Вірич, Вікторія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-29T05:57:03Z |
|
dc.date.available |
2025-09-29T05:57:03Z |
|
dc.date.issued |
2025-06 |
|
dc.identifier.citation |
Вірич В. О.. Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку» : кваліф. робота ... бакалаврська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2025, 70 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6155 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сутності і значення
національного бренду як інструменту об'єднання громадянського суспільства.
Досліджено поняття брендингу та елементів, які його формують. Визначені
важелі впливу національного бренду на культурну свідомість соціуму.
У роботі проаналізовано теоретичні та методологічні підходи до явища
територіального брендингу. Особливу увагу приділено осмисленню бренду як
ефективного інструменту, що сприяє соціальному й економічному зростанню
певної території. Розглянуто національний культурний бренд як окремий
напрямок діяльності у сфері зв’язків з громадськістю, що функціонує на
глобальному, державному та регіональному рівнях.
Проблематика формування іміджу й бренду держави залишається відносно
новим напрямом як для західної, так і для української наукової думки. З одного
боку, це зумовлено новизною самого бренду як соціально-комунікаційного
явища, з іншого складністю його вивчення через обмежену кількість попередніх
досліджень і відсутність усталеної термінології та методики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
креативно-культурні проєкти |
uk_UA |
dc.subject |
культурний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
репутація |
uk_UA |
dc.subject |
Національний Сорочинський ярмарок |
uk_UA |
dc.title |
Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку» |
uk_UA |