Description:
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сутності і значення
національного бренду як інструменту об'єднання громадянського суспільства.
Досліджено поняття брендингу та елементів, які його формують. Визначені
важелі впливу національного бренду на культурну свідомість соціуму.
У роботі проаналізовано теоретичні та методологічні підходи до явища
територіального брендингу. Особливу увагу приділено осмисленню бренду як
ефективного інструменту, що сприяє соціальному й економічному зростанню
певної території. Розглянуто національний культурний бренд як окремий
напрямок діяльності у сфері зв’язків з громадськістю, що функціонує на
глобальному, державному та регіональному рівнях.
Проблематика формування іміджу й бренду держави залишається відносно
новим напрямом як для західної, так і для української наукової думки. З одного
боку, це зумовлено новизною самого бренду як соціально-комунікаційного
явища, з іншого складністю його вивчення через обмежену кількість попередніх
досліджень і відсутність усталеної термінології та методики.