Суть розробки, основні результати:
Актуальність даного дослідження полягає у тому, що в сучасності, ринок
культурних та креативних послуг зростає надто стрімко і – часто –
непередбачувано. Це ставить серйозний виклик для бізнесу в цій галузі, який
полягає в підвищеній потребі в забезпеченні гнучкості, швидкості та
адаптивності задля забезпечення стабільного перебування в бізнес-середовищі.
Тому дослідження проводиться із метою визначити найоптимальніші
підходи до управління, які описані в теорії менеджменту та управління детально
розглянути аспекти та особливості цих методів. Також визначити роль та
значення лідерства для малих колективів, описати лідерські якості, які є
необхідними в умовах сучасності. Це здійснюється із метою розробити
практичні рекомендації щодо застосування тих чи інших моделей, підходів та
практик управління в залежності від поточних викликів та завдань, що стоять
перед креативними колективами.