Abstract:
У роботі досліджено прихований маркетинг як стратегії підтримки конкурентоспроможності у сфері гостинності.
Виконано наступні завдання:
• Визначено історичні аспекти розвитку сфери гостинності, розглянути основні поняття, визначення та терміни індустрії гостинності;
• Досліджено сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності в різних країнах світу;
• Окреслено види конкуренції та фактори що впливають на конкурентність у готельно-ресторанному бізнесу;
• Досліджено стратегії прихованого маркетингу як напряму забезпечення конкурентоспроможності у сфері гостинності;
• Досліджено зовнішнє середовище функціонування РГК «Ужанськi купелi»;
• Проаналізовано розробку стратегічного плану маркетингу РГК «Ужанськi купелi» та визначення його доцільності;
• Оцінено процес управління маркетинговою діяльністю РГК «Ужанськi купелi».