Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository
Редизайн айдентики торговельної марки «Модоза» («MODOZА») в контексті брендингу магазинів одягу й аксесуарів
Login
українська
English
DSpace Home
→
Дипломні роботи
→
Дипломні роботи
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Редизайн айдентики торговельної марки «Модоза» («MODOZА») в контексті брендингу магазинів одягу й аксесуарів
Сович, Марія Сергіївна
URI:
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4877
Date:
2023
Show full item record
Files in this item
Name:
Sovich.pdf
Size:
5.541Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Дипломні роботи
[1079]
Дипломні роботи
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register