Мета статті – обґрунтувати концептуальні передумови трактування лемківського фольклору як
«етнокультурного знаку» в естрадних інтерпретаціях. Методологія дослідження основана на загальнонаукових
методах аналізу (історичного, ...
Мета дослідження полягає в ретельному вивченні розвитку китайської фортепіанної музики як
національного феномена. Основна увага спрямована на аналіз впливу народної культури на формування стилю
та характеру цієї музичної ...
Мета статті полягає у науковому обґрунтуванні сутності та значення аранжування в музичному оформленні
фільму. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу, порівняння,
узагальнення, ...
Мета статті – проаналізувати наукову літературу про музичну інтерпретацію поезій українських класиків у
творчості естрадних виконавців. Методологія дослідження. Для структурування теоретико-методологічної бази
використано ...
Мета статті – здійснити аналіз розвитку комп’ютерних цифрових технологій, визначити їх вплив на
глобальну музичну індустрію в кінці XX – початку XXI століття. Методологія роботи включає історико-
культурологічний та ...
Мета дослідження – визначити закономірності внутрішнього влаштування монодичних піснеспівів –
першоджерела твору О. Кошиця «Богородичні Догмати», а також відповідного їм інструментарій музично-
теоретичного аналізу. ...
Мета дослідження – простежити бідермаєрівський слід у виразності Пісень К. Шимановського в їх
пограниччі до шопенівської спадщини і в заглибленні в штучну процерковну декламаційність символістської
вокальності – на ...
Мета статті – розкрити основні концепції Ж. Грізе щодо спектральної композиції у ХХ столітті.
Методологія дослідження полягає у використанні методів аналізу і синтезу робіт Ж. Грізе про спектральний
метод в музиці ХХ ...
Метою дослідження є вивчення та аналіз камерно-інструментальної творчості китайських композиторів на
прикладі творчості Ван Силиня та Ван Ін з позицій діалогу «Схід-Захід». Методологія дослідження базується
на порівняльному ...
Мета роботи – дослідити динаміку фольклорно-джазового напряму у конкурсно-фестивального русі
акордеонно-баянного мистецтва першої чверті ХХІ століття та визначити перспективні шляхи розвитку
фольклору та джазу у сучасному ...
Мета дослідження – обґрунтувати специфіку чоловічих співочих вмінь як першісних і провідних в історії
музично-культурних акцій і сформулювати принципові методологічно-співочі відмінності в релігійно-
ритуальних і ...
Мета роботи – виявити в партіях Альмавіви («Севільський цирульник» Дж. Россіні) і Фауста (одноіменна
опера Ш. Гуно) риси тенорових дооперних партій церковного співу, надзвичайно вшановуваного щиро
віруючими композиторами. ...
Мета роботи – виділити саме бідермаєрівські складові творчого методу Шумана в руслі піаністичних
спрямувань підготовки Ф. Віка, К. Вік-Шуман із обґрунтуванням смислової спрямованості творів Шумана,
невіддільних від ...
Метою дослідження постає прослідковування ознак тембру-амплуа у носіїв мецо-сопранового голосу, на
матеріалі опер славнозвісних майстрів Дж. Верді і Ж. Бізе, при тому що цей темброво-регістровий колорит співу
охоплює ...
Мета роботи – з’ясувати особливості вокального виховання акторів-юнаків, які мають залишкові ознаки
мутації. Методологія дослідження – вивчення та осмислення теоретичних розробок вчених-фоніатрів та
вокально-методичної ...
Мета роботи – дослідити мистецько-творчу діяльність Академічного симфонічного оркестру Львівської
філармонії «INSO-Львів» в контексті розвитку сучасного класичного музичного мистецтва та тенденцій
культуротворення, що ...
Мета роботи – визначення основ смислотворення диригентським жестом регента і хормейстера згідно
специфіки управління хором в церковно-прикладній і концертно-художній сферах виявлення вказаної
спеціалізації, на основі ...
Мета статті – дослідження основних етапів становлення тріо бандуристок «Дивоструни» Волинського
національного університету імені Лесі Українки (Луцьк) та вивчення його мистецької діяльності в часовій
послідовності й ...
Мета статті – розкрити специфіку міжособистісної комунікації Миколи Лисенка та Олександра Русова,
дослідити напрями різнобічної діяльності митців, простежити їхні взаємовпливи та визначити роль діячів в
українському ...
Мета дослідження – проаналізувати художні тексти Теофіля Ґотьє у вокальному циклі Мануеля де Фальї
«Trois Mélodies» (1909), виявити роль міжнаціональних зав’язків європейських культур у камерно-вокальної
творчості ...